زبانشناسی کاربردی
بررسی راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتقادی و رابطه آنها بین دانشجویان زبان انگلیسی از طریق روش ترکیبی

کبری مربوط؛ علی روحانی؛ عزیزالله میرزایی

دوره 9، شماره 1 ، تیر 1399، ، صفحه 151-182

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.50833.475

چکیده
  عصر اطلاعات دیجیتال، راهبردها و مهارتهایی را می‌طلبد که در درک‌ مطلب متون علمی بر‌خط ضروری هستند. همچنین، پژوهشها بر نقش مهم تفکر انتقادی در حوزه‌ آموزش تاکید دارند. بنابراین پژوهش ترکیبی توضیحی-متوالی جهت بررسی اهداف زیر طراحی شد: (الف) تعیین راهبردهای فراشناختی در خواندن متون بر‌خط و تفکر انتفادی دانشجویان زبان انگلیسی و (ب) رابطه‌ی ...  بیشتر